tirsdag 26. februar 2019

Kvelds skift

Nå som jeg endelig fikk et kvelds skift kunne jeg sove lenge. Jeg våknet i tolv tiden og hoppet i dusjen. Så kjøpte jeg middag på butikken og chillet hjemme før jobb.

Når jeg kom på jobb var det ikke så mye som skjedde. De første to timene forbredte jeg for det meste ting til frokosten dagen etterpå, men etter hvert begynte gjester å komme. Etter en liten stund hadde vi gjester på nesten alle bordene. For det meste ryddet jeg av bord og dekket de opp til nye gjester, men jeg serverte også en del. Klokken elleve hadde alle gjestene dratt og jeg hadde ryddet hele restauranten så da dro jeg hjem.

Skrevet av Mjanger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På tur i Dublin med Shane

 I dag kjørte vi klokken 10 om morgenen til Dublin. Vi fikk sitte på med kjøkkensjefen Shane. Underveis stoppet vi ved en borg og fikk vit...