lørdag 16. februar 2019

Første dag på jobb

Jeg startet dagen med å bli kjent med kjøkkenet og de ansatte. Siden jeg startet som pastry chef, så begynte jeg dagen med å rulle ut iskuler. 3 bokser med vanilje, en med sorbe. Etter det lagde jeg sjokolade dyppede jorbær. hjalp til å preppe noen terte deiger, og jeg tok bestillinger via kvitteringer.
På slutten av arbeidstiden gjorde jeg klart alt det tørre til alle brødene vi baker om morgenen.
Jeg jobbet fra kl 11 til 18.

Etter vi var ferdige å jobbe stakk vi på Londis (en butikk 5 min unna hotellet) og kjøpte oss middag og snacks.

Skrevet av Torben.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På tur i Dublin med Shane

 I dag kjørte vi klokken 10 om morgenen til Dublin. Vi fikk sitte på med kjøkkensjefen Shane. Underveis stoppet vi ved en borg og fikk vit...