søndag 17. februar 2019

Jeg startet på jobb klokken syv som jeg har gjort alle de andre dagene. Jeg starter med å servere frokost til alle gjesten i restauranten. Siden frokosten er en buffett er det meste jeg gjør å spørre om gjester vil ha te eller kaffe, og rydde av bordene når gjestene har spist ferdig.

Når frokost serveringen var ferdig, ryddet jeg og resten av servitørene hele restauranten og dekket til lunsj. Når gjestene satt seg til lunsj var jobben min å servere suppe og rydde av bordene. Jeg ble kjent med et eldre par som spurte meg om Norge og hvordan jeg likte Irland så langt.

Det ble også servert desserter til lunsj og da gikk jeg rundt til alle bordene og serverte te og kaffe. Etter jobb tok jeg meg en powernap og laget middag. Jeg tok meg også en tur på butikken og kjøpte litt mat til neste uken.

Skrevet av Mjanger

1 kommentar:

  1. Kjekt å følge dere på loggen🤵👩🏻‍🍳👩🏻‍🍳👨🏼‍🍳
    Ha en fin uke!
    Hilsen Inger

    SvarSlett

På tur i Dublin med Shane

 I dag kjørte vi klokken 10 om morgenen til Dublin. Vi fikk sitte på med kjøkkensjefen Shane. Underveis stoppet vi ved en borg og fikk vit...