fredag 22. februar 2019

Mer jobb

Dagen min startet som vanlig klokken kvart over seks når jeg stå opp for å gjøre meg klar til jobb. Jeg hoppet i dusjen, kledde meg i uniform og kastet i meg noe frokostblanding før jeg dro bort til resturanten på hotellet. Oppgavene mine på jobb er alle ganske rutine, så jeg gjør egentlig det samme hver dag. Jeg serverer te og kaffe og tar bestillinger til frokost, jeg rydder bordene og dekker de til nye gjester. Når frokost serveringen er ferdig rydder jeg av alle bordene, vasker de, legger på bordduk og dekker på til middag. I helgene dekker jeg opp til lunsj, men det serverer vi ikke i ukedagene. Etter jobb laget jeg litt lunsj og deretter var jeg en stund på treningsenteret.

Skrevet av Mjanger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På tur i Dublin med Shane

 I dag kjørte vi klokken 10 om morgenen til Dublin. Vi fikk sitte på med kjøkkensjefen Shane. Underveis stoppet vi ved en borg og fikk vit...