torsdag 21. februar 2019

Sheep field so we yield

 I dag gikk meg og Vilde på tur til Trim. Vi prøvde en omvei ved å gå gjennom en gravplass med masse ruiner. Veien førte oss over en slette og vi møtte noen usosiale sauer på veien.
Da vi kom til Trim shoppet vi masse matvarer på Lidl. Litt gucci butikk, super billig! :-D
Etterpå gikk vi hjem og lagde litt varm lunsj.

Så jobbet vi fra 14-21.
Jeg begynte med å lage mat til baren. Da kuttet jeg masse svære tomater i skiver. Senere hjalp jeg til med å lage mat til restauranten.
I dag var det mange gjester på kvelden, så jeg jobbet en havltime overtid.

Skrevet av Zuzanna og Vilde.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

På tur i Dublin med Shane

 I dag kjørte vi klokken 10 om morgenen til Dublin. Vi fikk sitte på med kjøkkensjefen Shane. Underveis stoppet vi ved en borg og fikk vit...